OBSAH KOŠÍKU:

Váš košík je prázdný...

košík pokladna

Jak vlastně funguje naše doprava kurýrní službou.

Jak vlastně funguje naše doprava kurýrní službou.

Nebojte se si objednávat doručení kurýrem. Neznamená to. že musíte sedět doma a čekat kdy kurýr balíček přiveze. Přečtěte si o této službě více.

V okamžiku, kdy je zboží na Vaši objednávku, pro kterou jste si zvolili způsob doručení kurýrem, kompletně připraveno, je neprodleně zabaleno do balíčku a ten je předán kurýrní službě. O předání jste informováni e-mailem od nás.

Jakmile je Váš balíček kurýrní službou řádně zaevidován, posílají Vám, na telefonní číslo uvedené při objednávání, informační SMS s oznámením, že následující den Vás bude kontaktovat kurýr a bude Vám doručovat zásilku

V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič kurýrní služby přibližně 2-3 hodiny před doručením, aby si s Vámi dohodl termín předání balíčku. Pokud nemůžete v daný den zásilku převzít (nejste přítomni na adrese, nemáte u sebe hotovost – při objednání na dobírku, atd.) kurýr se s Vámi dohodne na termínu, který Vám bude vyhovovat.

Pokud se Vám řidič kurýrní služby nedovolá (máte zrovna jednání, nemáte signál, jste ve škole či z jiného důvodu telefon nezvedáte), pokusí se s Vámi později znovu spojit. Popřípadě doporučujeme zavolat na zmeškané číslo zpět, urychlíte tak doručení. Pokud Vás řidič nezastihne na Vámi uvedené adrese, nechává oznámení o doručované zásilce ve schránce a pokus o doručení i telefonát opakuje.

Námi využívaná kurýrní služba – GEIS - spustila před časem službu GEIS POINT, kdy v průběhu doručování zásilky si můžete nechat přesměrovat svůj balík do některého z více než 800 výdejních míst po celé České republice. Díky přesměrování si budete moci zásilku vyzvednout na vybraném výdejním místě během následujících 7 dní a to tehdy, kdy se vám to hodí. Síť těchto výdejních míst - GEIS POINTŮ - se neustále rozšiřuje, proto si své výdejní místo jistě v případě potřeby najdete.

Přesměrování balíku do výdejního místa můžete provést po obdržení SMS na svém smartphonu, nebo na webu www.baliky.cz. SMS obsahuje přímo odkaz na přesměrování zásilky na výdejní místo Geis Point. Následně obdržíte SMS s potvrzením o přesměrování. Jakmile bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí na výdejním místě Geis Point, informuje vás kurýrní služba SMSkou.

Přesměrování je nevratný proces a lze jej provést u každé zásilky pouze jednou. Pokud se tedy rozhodnete balík přesměrovat, už jej potom musíte vyzvedávat ve zvoleném Geis Pointu.

O každé změně v pohybu zásilky vás kurýrní služba informuje SMSkou. Cestu své zásilky můžete také sledovat na stránce baliky.cz

Další novinky …

NOVINKY

Nezačínejte jaro s chřipkou či nachlazením2.3.2017

Horečka, bolesti v krku, ucpaný nos, kašel, bolesti svalů a kloubů ? To jsou běžné příznaky chřipky a nachlazení. Chřipka a nachlazení patří do skupiny akutních infekčních onemocnění dýchacích cest. Setkáváme se s nimi v průběhu celého roku a jedná se o nejčastější onemocnění, která nás vyřadí z běžného režimu. Léčba spočívá v mírnění příznaků a dostatečném odpočinku. Většinou bychom měli být schopni chřipku a nachlazení zvládnout sami s využitím vhodných volně prodejných léků.

Více »

Produkt:


Množství můžete změnit v pokladně.

OK